MY SKIN CARE

Obchodné podmienky

Všeobecné ustanovenia a definícia pojmov

Článok I

Tieto obchodné podmienky platia pre nákup prostredníctvo webového rozhrania umiestneného na webovej stránke 
www.myskincare.sk (ďalej len „internetový obchod“) a pre telefonické a mailové objednávky.  Upresňuje práva a povinnosti obchodníka a kupujúceho. Ako také sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy medzi obchodníkom a kupujúcim.Všetky zmluvné vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky.Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ v zmysle zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), riadia sa zmluvné vzťahy, ktoré tieto všeobecné obchodné podmienky neupravujú, Občianskym zákonníkom). Ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa zmluvné vzťahy obchodnými podmienkami v rozsahu, v akých sa ho týkajú a Zákonom č. 513/1991 Zb.obchodným zákonníkom v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“).

obchodné meno: Skin PRO s.r.o. 
sídlo: L. Fullu 46, 841 05, Bratislava 
IČO: 54493382
DIČ: 2121717862
Zápis: Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 160269/B

Email: lo.rezervacie@gmail.com 
Mobil: 0907 529 613

Bankové spojenie: Tatra banka, a.s. 
IBAN: SK95 1100 0000 0029 4913 1698

(ďalej v texte týchto VOP len ako „predávajúci”) 

a kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa/predaj tovaru a služieb prostredníctvom elektronického obchodu predávajúceho prístupného na webovom sídle predávajúceho: www.myskincare.sk

Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj 

Bajkalská 21/A, P.O.BOX č. 5, 820 07 Bratislava   

Odbor výkonu dozoru

https://www.soi.sk/

https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

Adresa predávajúceho, na ktorej môže spotrebiteľ uplatniť reklamáciu tovaru alebo služby, podať sťažnosť alebo iný podnet:

Skin PRO s.r.o., L. Fullu 46, 841 05, Bratislava 

email: lo.rezervacie@gmail.com

Na účely týchto VOP sa rozumie:

  1. spotrebiteľom – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti;
  2. podnikateľom – fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá nie je spotrebiteľom, t.j. ide o osobu, ktorá: i) je zapísaná v obchodnom registri, ii) alebo podniká na základe živnostenského oprávnenia, iii) alebo ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov, iiii) alebo ktorá ako fyzická osoba vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu;
  3. kupujúcim – osoba, ktorá s predávajúcim uzatvára kúpnu zmluvu prostredníctvom elektronického obchodu predávajúceho;
  4. kupujúcim ako spotrebiteľom – kupujúci, ktorý je spotrebiteľom;
  5. kupujúcim ako podnikateľom – kupujúci, ktorý je podnikateľom;
  6. kúpnou zmluvou – kúpna zmluva uzatvorená medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorá vznikla na základe objednávky kupujúceho, ktorá bola záväzne akceptovaná zo strany predávajúceho;
  7. tovarom/služby – tovar/služby, ktoré sa nachádzajú v ponuke predávajúceho zverejnenej na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho. V prípade uvedenia chybnej ceny tovaru/služby na internetovej stránke elektronického obchodu a jeho následnom objednaní kupujúcim, bude kupujúci okamžite po zistení tejto skutočnosti predávajúcim upovedomený. V takomto prípade môže kupujúci, rovnako ako predávajúci od kúpnej zmluvy odstúpiť.  
  8. rezervácia – je záväzné dohodnutie termínu a miesta poskytovania služby medzi poskytovateľom a zákazníkom.

  9. V prípade, ak kupujúci uvedie v objednávke pri svojich identifikačných údajoch svoje identifikačné číslo (IČO) a daňové identifikačné číslo (DIČ), kupujúci berie na vedomie a súhlasí s tým, že bude bez ďalšieho na účely týchto VOP považovaný za podnikateľa.

  10. V prípade kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim ako spotrebiteľom, vzniká medzi zmluvnými stranami kúpna zmluva v zmysle ust. § 588 a nasl. Občianskeho zákonníka. Práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho ako spotrebiteľa, neupravené týmito VOP sa spravujú príslušnými ustanoveniami platných slovenských právnych predpisov, a to najmä ustanoveniami Občianskeho zákonníka, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa,  zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode.
  11. V prípade kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim ako podnikateľom, vzniká medzi predávajúcim a kupujúcim kúpna zmluva v zmysle ust. § 409 a nasl. Obchodného zákonníka. Práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho ako podnikateľa, neupravené týmito VOP sa spravujú príslušnými ustanoveniami slovenských platných právnych predpisov, a to najmä ustanoveniami Obchodného zákonníka a zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode.  
  12. Tieto všeobecné obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú obsahovú súčasť kúpnej zmluvy. Ustanovenia kúpnej zmluvy majú prednosť pred dispozitívnymi ustanoveniami právnych predpisov. V prípade osobitných zmluvných dojednaní medzi predávajúcim a kupujúcim, majú v prípade rozporu takýchto osobitných zmluvných dojednaní s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, prednosť osobitné zmluvné dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim. Osobitné dojednania medzi stranami nesmú byť v rozpore s príslušnými právnymi predpismi.
  13. Kúpna zmluva, tieto všeobecné obchodné podmienky, elektronický obchod predávajúceho vrátane obsahu webového sídla predávajúceho je vyhotovený v slovenskom jazyku, a tento jazyk je ponúkaný aj na uzavretie zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim.

 

Článok II

Informácie pre kupujúceho ako spotrebiteľa

  1. Predávajúci pred uzavretím zmluvy uzatvorenej na diaľku, resp. pred tým, ako kupujúci ako spotrebiteľ odoslal objednávku, jasne a zrozumiteľne oznámil kupujúcemu ako spotrebiteľovi informácie podľa ust. § 3 zákona č. 102/2014 Z.z. v nižšie uvedenom rozsahu špecifikovanom v bode 2. v tomto článku II VOP, a to tak, že s týmito informáciami sa kupujúci ako spotrebiteľ oboznámil: prostredníctvom webového sídla elektronického obchodu predávajúceho, na ktorom sa predmetné údaje nachádzajú, ako aj počas objednávkového procesu, z ktorého tieto informácie vyplývajú, ako aj prostredníctvom týchto VOP, ktoré tieto údaje obsahujú.
  2. Informácie poskytované podľa bodu 1. v tomto článku II VOP sú nasledovné:

2.1. hlavné vlastnosti tovaru alebo charakter služby v rozsahu primeranom použitému prostriedku komunikácie a tovaru alebo službe.

O uvedených skutočnostiach je kupujúci ako spotrebiteľ informovaný prostredníctvom príslušnej podstránky elektronického obchodu predávajúceho, ktorá sa týkala konkrétneho tovaru, a taktiež aj počas objednávkového procesu, z ktorého predmetné informácie vyplývajú.

2.2. obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania predávajúceho alebo osoby, v mene ktorej predávajúci koná.

O uvedených skutočnostiach je kupujúci ako spotrebiteľ informovaný prostredníctvom bodu 1. a 2. v článku I týchto VOP, ako aj prostredníctvom príslušnej podstránky elektronického obchodu predávajúceho.

2.3. telefónne číslo predávajúceho a ďalšie údaje, ktoré sú dôležité pre kontakt spotrebiteľa s predávajúcim, najmä adresu jeho elektronickej pošty a číslo faxu, ak ich má.

O uvedených skutočnostiach je kupujúci ako spotrebiteľ informovaný prostredníctvom bodu 1.2 v článku I týchto VOP, ako aj prostredníctvom príslušnej podstránky elektronického obchodu predávajúceho.

2.4. adresa predávajúceho alebo osoby, v mene ktorej predávajúci koná, na ktorej môže spotrebiteľ uplatniť reklamáciu tovaru alebo služby, podať sťažnosť alebo iný podnet, ak sa táto adresa líši od adresy uvedenej v písmene b).

O uvedených skutočnostiach je kupujúci ako spotrebiteľ informovaný prostredníctvom bodu 1. a bodu 2 v článku I týchto VOP, ako aj prostredníctvom príslušnej podstránky elektronického obchodu predávajúceho. 

2.5. celková cena tovaru alebo služby vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých ostatných daní alebo ak vzhľadom na povahu tovaru alebo služby nemožno cenu primerane určiť vopred, spôsob, akým sa vypočíta, ako aj náklady na dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky, alebo, ak tieto náklady a poplatky nemožno určiť vopred, skutočnosť, že do celkovej ceny môžu byť zarátané takéto náklady alebo poplatky.

O uvedených skutočnostiach je kupujúci ako spotrebiteľ informovaný prostredníctvom príslušnej podstránky elektronického obchodu predávajúceho, ktorá sa týka konkrétneho tovaru a služby, taktiež aj počas objednávkového procesu, z ktorého predmetné informácie vyplývajú, ako aj prostredníctvom týchto VOP. 

2.6. cena za použitie prostriedkov diaľkovej komunikácie, ktoré je možné využiť na účely uzavretia zmluvy, ak ide o číslo služby so zvýšenou tarifou.

Predávajúci oznamuje kupujúcemu ako spotrebiteľovi, že za účelom uzavretia zmluvy nevyužíva žiadnu službu so zvýšenou tarifou.

2.7. platobné podmienky, dodacie podmienky, lehotu, do ktorej sa predávajúci zaväzuje dodať tovar alebo poskytnúť službu, informáciu o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií, sťažností a podnetov spotrebiteľov.

O uvedených skutočnostiach je kupujúci ako spotrebiteľ informovaný počas objednávkového procesu, z ktorého predmetné informácie vyplývajú, ako aj prostredníctvom týchto VOP, a to najmä, nie však výhradne v článkoch VI., VIII. a X. týchto VOP. 

2.8. Informáciu o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy, podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy.

O uvedených skutočnostiach je kupujúci ako spotrebiteľ informovaný prostredníctvom týchto VOP, a to v článku IX. týchto VOP. Formulár na odstúpenie od zmluvy je prístupný na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho (v časti „ Formulár na odstúpenie od zmluvy“), taktiež bol kupujúcemu ako spotrebiteľovi odoslaný na emailovú adresu, ktorú uviedol kupujúci ako spotrebiteľ v objednávke. 

2.9. informácia o tom, že ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu podľa § 10 ods. 3 zákona č. 102/2014 Z.z..

O uvedených skutočnostiach je kupujúci ako spotrebiteľ informovaný prostredníctvom týchto VOP, a to v článku IX. týchto VOP. Predávajúci taktiež týmto informuje kupujúceho ako spotrebiteľa, že v prípade, ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, bude znášať aj náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.

2.10. informácia o prípadnej povinnosti spotrebiteľa uhradiť predávajúcemu cenu za skutočne poskytnuté plnenie podľa § 10 ods. 5 zákona č. 102/2014 Z.z. , ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy o službách po tom, čo udelil predávajúcemu výslovný súhlas podľa § 4 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z.

Predávajúci týmto oznamuje kupujúcemu ako spotrebiteľovi, že predmetom kúpnej zmluvy nie sú služby, a z uvedeného nie je predmetné ustanovenie zákona aplikovateľné.

2.11. informácia o tom, že spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy, prípadne informáciu o okolnostiach, za ktorých spotrebiteľ stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

O uvedených skutočnostiach je kupujúci ako spotrebiteľ informovaný prostredníctvom týchto VOP, a to v článku IX. týchto VOP.

2.12. poučenie o zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru alebo služby podľa všeobecného predpisu (§ 622 a 623 Občianskeho zákonníka).

O uvedených skutočnostiach je kupujúci ako spotrebiteľ informovaný prostredníctvom týchto VOP, a to v článku X. týchto VOP.  

2.13. informácia o existencii a podrobnostiach záruky poskytovanej výrobcom alebo predávajúcim podľa prísnejších zásad, ako ustanovuje všeobecný predpis, ak ju výrobca alebo predávajúci poskytuje, ako aj informáciu o existencii a podmienkach pomoci a službách poskytovaných spotrebiteľom po predaji tovaru alebo poskytnutí služby, ak sa taká pomoc poskytuje.

O uvedených skutočnostiach je kupujúci ako spotrebiteľ informovaný prostredníctvom týchto VOP, a to v článku X. týchto VOP. 

2.14. informácia o existencii príslušných kódexov správania, ktoré sa predávajúci zaviazal dodržiavať, a o spôsobe, akým sa môže spotrebiteľ s nimi oboznámiť alebo získať ich znenie.

Predávajúci týmto oznamuje kupujúcemu ako spotrebiteľovi, že predávajúci nepristúpil ku žiadnemu kódexu správania, a z uvedeného dôvodu nie je predmetné ustanovenie zákona aplikovateľné.

2.15. informácia o dĺžke trvania zmluvy, ak ide o zmluvu uzavretú na dobu určitú; ak ide o zmluvu uzavretú na dobu neurčitú alebo ak ide o zmluvu, pri ktorej sa automaticky predlžuje jej platnosť, aj informáciu o podmienkach vypovedania zmluvy.

O uvedenej skutočnostiach je kupujúci ako spotrebiteľ informovaný prostredníctvom týchto všeobecných obchodných podmienok. 

2.16. informácia o minimálnej dĺžke trvania záväzkov spotrebiteľa vyplývajúcich zo zmluvy, ak zo zmluvy vyplýva pre spotrebiteľa taký záväzok.

Predávajúci týmto oznamuje kupujúcemu ako spotrebiteľovi, že z kúpnej zmluvy nevyplývajú pre kupujúceho ako spotrebiteľa žiadne záväzky, ktoré by mali trvať dlhšie ako vopred stanovenú minimálnu dobu trvania.

2.17. informácia o povinnosti spotrebiteľa zaplatiť preddavok alebo poskytnúť inú finančnú zábezpeku na žiadosť predávajúceho a o podmienkach, ktoré sa na jeho poskytnutie vzťahujú, ak zo zmluvy vyplýva pre spotrebiteľa taký záväzok.

O uvedených skutočnostiach je kupujúci ako spotrebiteľ informovaný prostredníctvom týchto VOP, a to v článku VI. týchto VOP.

2.18. informácia o možnosti a podmienkach riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov.

O uvedených skutočnostiach je kupujúci ako spotrebiteľ informovaný prostredníctvom týchto VOP, a to v článku XI. týchto VOP.

2.19. informácia o odkaze na platformu alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, prostredníctvom ktorej môže spotrebiteľ podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.

O uvedených skutočnostiach je kupujúci ako spotrebiteľ informovaný prostredníctvom týchto VOP, a to v článku XI. týchto VOP.

  1. Predávajúci pred tým, ako kupujúci ako spotrebiteľ odoslal objednávku, jednoznačne a zrozumiteľne oznámil informácie kupujúcemu ako spotrebiteľovi v súlade s ust. § 5 zákona č. 22/2004 Z.z. v nižšie uvedenom rozsahu špecifikovanom v bode 4. v článku II týchto VOP, a to tak, že s týmito informáciami sa kupujúci ako spotrebiteľ oboznámil: prostredníctvom webového sídla elektronického obchodu predávajúceho, na ktorom sa predmetné údaje nachádzajú, ako aj počas objednávkového procesu, z ktorého tieto informácie vyplývajú, ako aj prostredníctvom týchto VOP, ktoré tieto údaje obsahujú.
  2. Informácie poskytované podľa bodu 3. tohto článku VOP sú nasledovné:

4.1. o úkonoch potrebných na uzatvorenie kúpnej zmluvy, ako aj o technických prostriedkoch na uzatvorenie zmluvy je kupujúci ako spotrebiteľ informovaný prostredníctvom týchto VOP.

4.2. o jazyku ponúkanom na uzavretie kúpnej zmluvy je kupujúci ako spotrebiteľ informovaný prostredníctvom týchto VOP, a to v článku I. v bode 8. týchto VOP.

4.3. o zmluvných lehotách a zmluvných podmienkach je kupujúci ako spotrebiteľ informovaný prostredníctvom týchto VOP, a tieto vyplývajú aj z údajov, ktoré sú spotrebiteľovi zobrazené v rámci vytvárania objednávky zo strany kupujúceho ako spotrebiteľa.

4.5. Predávajúci pred uzavretím zmluvy, resp. pred tým, ako kupujúci ako spotrebiteľ odoslal objednávku, jasne a zrozumiteľne oznámil kupujúcemu ako spotrebiteľovi informácie podľa ust. § 10a zákona č. 250/2007 Z.z. a to tak, že s týmito informáciami sa kupujúci ako spotrebiteľ oboznámil: prostredníctvom webového sídla elektronického obchodu predávajúceho, na ktorom sa predmetné údaje nachádzajú, ako aj počas objednávkového procesu, z ktorého tieto informácie vyplývajú, ako aj prostredníctvom týchto VOP, ktoré tieto údaje obsahujú.

Nakoľko informačné povinnosti podľa § 10a zákona č. 250/2007 Z.z. sú obsahovo totožné s tými, ktorú ustanovuje zákon č. 102/2014 Z.z., predávajúci na ne v celom rozsahu odkazuje tak, ako sú tieto špecifikované v bode 2. v článku II týchto VOP. 

Pre vylúčenie pochybností, na zmluvný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim ako podnikateľom sa neaplikuje ust. § 5 ods. 3 až ods. 6 zákona č. 22/2004 Z.z.

Článok III

Spôsob uzavretia kúpnej zmluvy

  1. Zoznam tovaru a služieb zobrazený na webovom sídle elektronického obchodu predávajúceho (ďalej v texte týchto VOP aj ako len „tovar“), je katalógom bežne dodávaného tovaru a služieb a cena takéhoto tovaru a služieb zahŕňa aj daň z pridanej hodnoty vo výške stanovenej príslušnými právnymi predpismi. Zobrazená cena tovaru je vyjadrená v mene EUR a nezahŕňa poplatky za prepravu, a ani iné súvisiace poplatky, ktorých výška vyplýva z cenníka predávajúceho (s ktorým má možnosť sa kupujúci oboznámiť pred začatím realizácie objednávky), a ktorých výška bude kupujúcemu zobrazená počas vytvárania objednávky.
  2. Predávajúci si vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť cenu tovaru a služieb na webovom sídle elektronického obchodu. Takáto zmena ceny tovaru a služieb sa netýka kúpnych zmlúv, ktoré vznikli (boli medzi predávajúcim a kupujúcim uzavreté) pred zmenou ceny na webovom sídle elektronického obchodu.
  3. Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká záväznou akceptáciou objednávky kupujúceho zo strany predávajúceho. Za záväznú akceptáciu objednávky zo strany predávajúceho sa považuje zaslanie „potvrdenia objednávky“ kupujúcemu. 
  4. Kupujúci ako spotrebiteľ uvedie v procese zadávania a vytvárania objednávky svoje meno, priezvisko, prípadne titul, svoju adresu bydliska, prípadne aj doručovaciu adresu, ak je odlišná od adresy bydliska, svoj telefonický kontakt a emailový kontakt.
  5. Kupujúci ako podnikateľ uvedie v procese zadávania a vytvárania objednávky svoje obchodné meno (názov), sídlo alebo miesto podnikania, doručovaciu adresu, ak je odlišná od adresy sídla (miesta podnikania), IČO, DIČ, prípadne aj IČ DPH, meno, priezvisko, prípadne titul, telefonický kontakt a emailový kontakt osoby, konajúcej v mene kupujúceho ako podnikateľa.
  6. Objednávka kupujúceho, realizovaná prostredníctvom webového sídla elektronického obchodu predávajúceho (ďalej v texte týchto VOP aj ako len „objednávka“), predstavuje návrh kupujúceho na uzavretie kúpnej zmluvy ku konkrétnemu tovaru alebo služby adresovaný predávajúcemu, a to vo forme riadne vyplneného a odoslaného formulára predávajúcemu. Kupujúci v objednávke uvedie svoje identifikačné údaje v rozsahu podľa bodu 4. alebo bodu 5. tohto článku VOP, vyberie si požadovaný tovar alebo službu, spôsob prepravy, spôsob platby a prípadne aj iné skutočnosti. Kupujúci zaškrtnutím políčka v priebehu zadávania objednávky „Prečítal/a som si VOP a súhlasím s nimi“ a následným odoslaním objednávky (stlačením tlačidla  „Objednať s povinnosťou platby“) akceptuje tieto VOP, a súhlasí s tým, že ustanoveniami týchto VOP sa bude spravovať kúpna zmluva, ako aj všetky ostatné právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim, ktoré vznikli v priebehu objednávkového procesu, ako aj následne po uzavretí kúpnej zmluvy. 
  7. Po odoslaní objednávky kupujúci obdrží na svoju emailovú adresu uvedenú v objednávke, notifikačné (automaticky generované) „oznámenie o prijatí objednávky“ do elektronického systému predávajúceho. Oznámenie o prijatí objednávky má výlučne informatívny charakter, a teda kupujúci je informovaný o tom, že predávajúcemu bola objednávka kupujúceho, riadne doručená. Oznámenie o prijatí objednávky nie je záväzným akceptovaním objednávky kupujúceho (t.j. návrhu kupujúceho na uzavretie kúpnej zmluvy). Po doručení oznámenia o prijatí objednávky predávajúci overí reálnu dostupnosť objednaného tovaru a o výsledku takéhoto overenia upovedomí kupujúceho.
  8. Záväzným akceptovaním objednávky kupujúceho predávajúcim sa rozumie potvrdenie predávajúceho vo forme emailu označené ako „potvrdenie objednávky“ doručené kupujúcemu, ktorým predávajúci akceptuje objednávku kupujúceho. Okamihom doručenia „potvrdenia objednávky“ kupujúcemu, vzniká medzi predávajúcim a kupujúcim kúpna zmluva. Potvrdenie objednávky obsahuje najmä špecifikáciu tovaru, ktorý je predmetom kúpnej zmluvy, údaje o kúpnej cene a o iných platbách a poplatkoch, údaje o dodacích a platobných podmienkach, údaje o kupujúcom a predávajúcom.
  9. Kupujúci ako spotrebiteľ a kupujúci ako podnikateľ sú oprávnení jednostranne stornovať (zrušiť) objednávku pred doručením potvrdenia objednávky. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy spôsobom podľa článku IX. týchto VOP. Predávajúci a kupujúci sú oprávnení odstúpiť od kúpnej zmluvy za podmienok stanovených týmito VOP. 
  10. Pred záväzným akceptovaním objednávky kupujúceho, je predávajúci oprávnený stornovať (zrušiť) objednávku kupujúceho vo vzťahu k objednanému tovaru (a teda neakceptovať objednávku kupujúceho), ak z dôvodu jeho nedostupnosti v požadovanej lehote dodania, alebo z dôvodu jeho vypredania, alebo z dôvodu, že sa tovar prestal vyrábať, alebo z iného dôvodu jeho nedostupnosti, nie je predávajúci schopný dodať tovar kupujúcemu v požadovanom množstve alebo v požadovanej lehote alebo za požadovanú cenu. Po vzniku kúpnej zmluvy je kupujúci, ako aj predávajúci, oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy vo vzťahu k objednanému tovaru, z dôvodov špecifikovaných v predchádzajúcej vete. 

 

Článok IV

Práva a povinnosti kupujúceho

Kupujúci je povinný:

  1. zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu za tovar/službu tvoriaci predmet kúpnej zmluvy, ako aj ostatné dohodnuté poplatky (najmä náklady na doručenie tovaru), v súlade s kúpnou zmluvou, 
  2. v prípade služby, sa včas dostaviť na dohodnutý rezervovaný čas
  3. v prípade služby, poskytnúť predajcovi pravdivé informácie o svojom zdravotnom stave, najmä o alergiách, ktoré by mohli ovplyvniť poskytnutie služby.
  4. v prípade tovaru, prevziať tovar tvoriaci predmet kúpnej zmluvy v súlade s kúpnou zmluvou
  5. v prípade tovaru potvrdiť v dodacom liste prevzatie tovaru.
  6. Kupujúci má právo na dodanie tovaru v súlade s kúpnou zmluvou (t.j. v množstve, akosti, za cenu a za podmienok dohodnutých v kúpnej zmluve).
  7. Kupujúci ako spotrebiteľ má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy v rozsahu a za podmienok špecifikovaných v článku IX. týchto VOP.

 

Článok V

Práva a povinnosti predávajúceho

Predávajúci je povinný:

  1. poskytnúť službu podľa najlepších odborných znalostí a s použitím kvalitných kozmetických produktov.
  2. odmietnuť poskytnutie služby v prípade, že zákazník neposkytne potrebné informácie o svojom zdravotnom stave, alebo ak by poskytnutie služby mohlo ohroziť zdravie zákazníka.
  3. dodať (odovzdať) kupujúcemu tovar/službu tvoriaci predmet kúpnej zmluvy, a to v rozsahu a za podmienok dohodnutých medzi stranami ako aj vyplývajúcich z kúpnej zmluvy,
  4. dodať (odovzdať) kupujúcemu tovar tvoriaci predmet kúpnej zmluvy bez vád a v zmluvne dohodnutom mieste,
  5. tovar tvoriaci predmet kúpnej zmluvy vybaviť na prepravu riadnym spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu
  6. kupujúcemu ako spotrebiteľovi bezodkladne po uzavretí kúpnej zmluvy, najneskôr však spolu s dodaním tovaru, doručiť na trvanlivom médiu (najmä prostredníctvom emailu) potvrdenie o uzavretí zmluvy.
  7. Predávajúci má právo na riadne a včasné zaplatenie dohodnutej kúpnej ceny, vyplývajúcej z kúpnej zmluvy.

 

Článok VI

Kúpna cena a platobné podmienky za produkty a služby

1. Produkty

  1. Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť kúpnu cenu za tovar alebo službu, ako aj prípadné súvisiace poplatky, a to vo výške, dohodnutej v kúpnej zmluve.
  2. Kupujúci sa zaväzuje uhradiť dohodnutú kúpnu cenu ako aj prípadné súvisiace poplatky spôsobom, ktorý si kupujúci vybral v objednávke, ktorá bola záväzne akceptovaná predávajúcim.

2. Služby: makeup a vlasy

  1. Všetky uvedené služby (svadobná vizáž, vip balík, denná a večerná vizáž) sú podmienené zaplatením rezervačného poplatku. 
  2. Kupujúci zaplatením rezervačného poplatku za tieto služby akceptuje, že rezervácia termínu je samotnou službou, ktorá je kupujúcemu poskytnutá v deň zaplatenia rezervačného poplatku a slúži na poskytnutie záväzného termínu pre vykonanie danej objednanej služby. Rezervačný poplatok je preto nevratný, avšak bude odpočítaný z celkovej ceny služby v daný rezervovaný termín. Svoj termín môže kupujúci bezdôvodne zrušiť, avšak rezervačný poplatok mu nebude vrátený a nie je možné ho odpočítať z iného termínu, alebo z termínu inej osoby.


3. Služby: pleťové ošetrenia, úprava obočia, konzultácia

  1. Všetky uvedené služby (pleťové ošetrenia, úprava obočia, konzultácia) sú podmienené zaplatením rezervačného poplatku. 
  2. Kupujúci zaplatením rezervačného poplatku za tieto služby akceptuje, že rezervácia termínu je samotnou službou, ktorá je kupujúcemu poskytnutá v deň zaplatenia rezervačného poplatku a slúži na poskytnutie záväzného termínu pre vykonanie danej objednanej služby. Rezervačný poplatok je preto nevratný, avšak bude odpočítaný z celkovej ceny služby v daný rezervovaný termín. 
    2.1. Pri  zrušení termínu najneskôr 48 hodín pred rezervovaným termínom je možné zmeniť termín a rezervačný poplatok bude odpočítaný z ceny služby
    2.2.Pri zrušení termínu menej ako 48 hodín pred rezervovaným termínom nie je možné odpočítanie rezervačného poplatku z ceny služby

4. Možnosti úhrady kúpnej ceny a súvisiacich poplatkov sú nasledovné:

  1. platba v hotovosti alebo platba kartou na prevádzke predávajúceho na adrese: Dunajská 35, 811 01 Bratislava. Pri platbe podľa tohto bodu VOP predávajúci neúčtuje žiadne poplatky spojené s týmto spôsobom platby. Finančné prostriedky v celej výške kúpnej ceny a súvisiacich poplatkov je kupujúci povinný uhradiť pri prevzatí dodávaného tovaru, alebo pri rezervácii služby. V prípade neuhradenia kúpnej ceny a súvisiacich poplatkov podľa predchádzajúcej vety, nebude tovar/služba kupujúcemu zo strany predávajúceho odovzdaná a predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy.
  2. bezhotovostný prevod alebo vklad na bankový účet, ako variabilný symbol kupujúci uvedie číslo objednávky. V prípade takejto platby je potrebné, aby boli finančné prostriedky prevedené na účet predávajúceho (napr. prevodným príkazom, prostredníctvom internetbankingu a pod.) alebo aby boli finančné prostriedky priamo vložené na bankový účet predávajúceho. Pri platbe podľa tohto bodu VOP predávajúci neúčtuje žiadne poplatky spojené s týmto spôsobom platby. Kupujúci sa zaväzuje uhradiť kúpnu cenu ako aj súvisiace poplatky v lehote splatnosti uvedenej v zálohovej faktúre predávajúceho. V prípade, ak kúpna cena a súvisiace poplatky nebudú v uvedenej lehote uhradené, predávajúci má právo zrušiť (stornovať) objednávku kupujúceho, resp. odstúpiť od kúpnej zmluvy.
  3. Kúpna cena a súvisiace poplatky sa považujú za uhradené dňom pripísania finančných prostriedkov na účet predávajúceho, a v prípade úhrady formou dobierky dňom úhrady finančných prostriedkov doručujúcemu kuriérovi.

 

Článok VII

Podmienky použitia darčekových poukazov 

  1. Hodnota uvedená na poukaze bude odpočítaná z ceny nákupu iba v internetovom obchode www.myskincare.sk
  2. Po použití kódu na úhradu sa poukaz stáva neplatným; Poukaz nie je možné uplatniť za účelom nákupu nových darčekových poukazov
  3. Darčekový poukaz je nevratný a nemožno ho čiastočne alebo úplne vymeniť za hotovosť
  4. Hodnotu poukazu nemožno rozdeliť na viac nákupov, poukaz možno použiť len pri jednorazovom nákupe
  5. Poukaz je platný 12 mesiacov po zakúpení, po uplynutí doby sa darčekový poukaz stáva neplatným, nie je povolené žiadne predĺženie doby použiteľnosti od dátumu vydania
  6. Pri tovare, na ktorého nákup bol uplatnený darčekový poukaz, bude pri vrátení tovaru, v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy alebo v prípade oprávnenej reklamácie, vrátená suma prostredníctvom náhradného darčekového poukazu
  7. Elektronický darčekový poukaz je zaslaný na e-mailovú adresu vami zadaného príjemcu do 24 hodín
  8. Papierový darčekový poukaz je zaslaný vybraným prepravcom v nákupnom košíku na adresu vami zadaného príjemcu do 5 pracovných dní
  9. Vaša povinnosť a zodpovednosť je uviesť správnu e-mailovú adresu/dodaciu adresu pre doručenie darčekových poukazov. Ak nie je možné na zadanú adresu doručiť, vyhradzujeme si právo pozastaviť doručenia darčekových poukazov. V prípade nesprávnych údajov nenesieme zodpovednosť za žiadne zlyhanie alebo oneskorenie v dodávke
  10. Na získanie podrobných informácií, ako postupovať pri uplatnení poukazu pri nákupe cez e-shop nás kontaktujte cez email lo.rezervacie@gmail.com
  11. Spoločnosť  Skin PRO s.r.o. nenesie po predaji poukazu zodpovednosť za darčekové poukazy, ktoré sú následne stratené, odcudzené či poškodené. Zaobchádzajte s darčekovým poukazom ako s hotovosťou. V prípade straty, krádeže alebo ukončenia platnosti poukazu nie je možné vyplatiť žiadnu sumu z poukazu


Článok VIII

Nadobudnutie vlastníctva a prechod nebezpečenstva škody na tovare

  1. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru tvoriacemu predmet kúpnej zmluvy, prevzatím tovaru kupujúcim na zmluvne dohodnutom mieste dodania a zaplatením kúpnej ceny. 
  2. Nebezpečenstvo škody na tovare, ktorý tvorí predmet kúpnej zmluvy, prechádza na kupujúceho v čase, keď prevezme tovar od predávajúceho (alebo ním povereného zmluvného kuriéra), alebo ak tak neurobí kupujúci včas, v čase, keď mu predávajúci umožní nakladať s tovarom a kupujúci poruší kúpnu zmluvu tým, že tovar neprevezme.


Článok IX.

Dodacie podmienky

1. Produkty

  1. Predpokladaná dostupnosť tovaru je uvedená pri každom tovare na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho. V prípade, ak je pri konkrétnom tovare uvedené, že ide o tovar na objednávku, alebo ide o tovar, ktorý je momentálne vypredaný, oznámi predávajúci kupujúcemu po preverení dostupnosti tovaru u dodávateľov, časovú dostupnosť objednaného tovaru.
  2. Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar kupujúcemu v lehote a na mieste, ktoré vyplývajú z kúpnej zmluvy, a kupujúci sa zaväzuje takto dodaný tovar v zmluvne dohodnutej lehote a v zmluvne dohodnutom mieste a čase prevziať a potvrdiť jeho prevzatie.
  3. Ak nie je dohodnuté inak, zaväzuje sa predávajúci dodať kupujúcemu tovar v lehote 14 dní odo dňa potvrdenia objednávky a úhrady kúpnej ceny podľa týchto VOP, a to v prípade, ak si kupujúci vybral spôsob platby podľa písm. c) bodu 3 v článku VI. týchto VOP.
  1. Kupujúci má v rámci vytvárania objednávky možnosť vybrať si jeden z nasledovných spôsobov doručenia (dodania) tovaru, ktorý tvorí predmet kúpnej zmluvy:

4.1. osobné prevzatie tovaru na prevádzke predávajúceho na adrese: Dunajská 35, 811 01 Bratislava. Predávajúci oznámi termín prevzatia tovaru v písomnom potvrdení objednávky. Predávajúci neúčtuje žiadne poplatky spojené s týmto spôsobom doručenia resp. prevzatia tovaru.

4.2. doručenie tovaru na adresu, ktorú uviedol kupujúci v objednávke ako miesto vyzdvihnutia, a to prostredníctvom zazmluvnenej kuriérskej spoločnosti Packeta. Poplatok za takýto spôsob doručenia je nasledovný:

  • v prípade, ak hodnota tovaru tvoriaceho predmet kúpnej zmluvy je vyššia ako 100 EUR vrátane DPH, je preprava bez poplatku, 
  • v prípade, ak hodnota tovaru tvoriaceho predmet kúpnej zmluvy je nižšia ako 100 EUR vrátane DPH, predstavuje poplatok za prepravu sumu vo výške 3,90 EUR vrátane DPH.
  1. V prípade osobného prevzatia na prevádzke predávajúceho na adrese: Dunajská 35, 811 01 Bratislava sa dodanie tovaru uskutočňuje po dohode s predávajúcim v konkrétnom dohodnutom čase. A v prípade doručenia prostredníctvom doručujúceho kuriéra sa dodanie tovaru uskutočňuje podľa aktuálnych podmienok spoločnosti prepravujúcej tovar. 
  2. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade, ak kupujúci ani v lehote 3 dní odo dňa, kedy bol kupujúci povinný tovar prevziať v súlade s kúpnou zmluvou, tento tovar neprevezme.
  3. Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, je predávajúci oprávnený rozdeliť jednotlivé položky objednávky, t.j. odoslať samostatne niektoré z tovarov, tvoriacich predmet kúpnej zmluvy, a to postupne podľa toho, ako budú takto objednané tovary dostupné. V prípade postupu podľa predchádzajúcej vety nie sú kupujúcemu zo strany predávajúceho účtované žiadne ďalšie poplatky za prepravu (t.j. nad rámec poplatkov, vyplývajúcich z kúpnej zmluvy). Ak k postupu podľa prvej vety tohto bodu VOP došlo na výslovnú žiadosť kupujúceho, budú kupujúcemu účtované poplatky za každé samostatné dodanie, a to podľa sadzieb uvedených v odseku 4. tohto článku týchto VOP.
  4. Bezprostredne po doručení zásielky je kupujúci v prítomnosti doručujúceho kuriéra oprávnený skontrolovať zásielku, t.j. doručovaný tovar vrátane jeho obalu, a to najmä viditeľné poškodenie tovaru alebo obalu zásielky. Zástupca predávajúceho je povinný umožniť kupujúcemu vyhotoviť tzv. protokol o škode, v ktorom bude špecifikovaná vada doručovaného tovaru (napr. množstvo, poškodenie), alebo jeho obalu (napr. jeho poškodenie). Kupujúci nie je oprávnený odmietnuť prevziať doručovaný tovar; v prípade vadného plnenia však je kupujúci oprávnený v rozsahu a za podmienok stanovených týmito VOP a osobitnými právnymi predpismi, uplatniť voči predávajúcemu nároky z vád tovaru.

2. Služby

  1. Služba bude poskytnutá v dohodnutom termíne a mieste, ktoré bolo dohodnuté pri rezervácii.

  2. Zákazník je povinný pripraviť sa na službu podľa pokynov poskytovateľa (napr. očistením pleti pred líčením).

  3. V prípade oneskorenia zo strany zákazníka si poskytovateľ vyhradzuje právo skrátiť čas poskytovania služby, alebo zrušiť službu bez nároku na vrátenie peňazí.

  4. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť alebo zrušiť termín poskytovania služby v prípade nepredvídaných okolností (napr. ochorenie). V takom prípade bude zákazník bezodkladne informovaný a bude mu ponúknutý náhradný termín, náhradný poskytovateľ služby, alebo vrátenie peňazí.

Článok X

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

V zmysle u Zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho má kupujúci, ktorý je spotrebiteľom právo od Zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu a to do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak spotrebiteľ zašle oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie 14 dňová lehota na odstúpenie od zmluvy.  Kto je spotrebiteľ je uvedené v časti 2. tohto dokumentu.
Postup pri odstúpení od zmluvy je taký, že spotrebiteľ zašle vyplnený formulár odstúpenia od zmluvy na e-mailovú alebo korešpondenčnú adresu predávajúceho, ktorá je uvedená v časti 2. tohto dokumentu. Formulár odstúpenia od zmluvy ako aj kontaktné údaje sú dostupné na webovej stránke predávajúceho. Spotrebiteľ tiež môže zaslať písomne na e-mailovú alebo korešpondenčnú adresu predávajúceho jednoznačné vyhlásenie, že  odstupuje od zmluvy, v ktorom musí uviesť údaje o obchodníkovi z časti 2. tohto dokumentu, údaje o spotrebiteľovi, číslo objednávky, dátum nákupu a adresu alebo číslo svojho bankového účtu, na ktorý mu bude vrátená platba za tovar, dátum a podpis. Od zmluvy je možné odstúpiť aj formou SMS a telefonicky.
Po odstúpení od zmluvy budú spotrebiteľovi vrátené všetky platby, ktoré uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy. Platby budú spotrebiteľovi vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy bude obchodníkovi doručené oznámenie spotrebiteľa o odstúpení od zmluvy. Vrátenie platieb bude uskutočnené rovnakým spôsobom, aký spotrebiteľ použil pri platbe za tovar alebo po dohode so spotrebiteľom aj iným spôsobom platby.
Zároveň s odstúpením od zmluvy je spotrebiteľ povinný najneskôr do 14 dní zaslať tovar späť. Náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi znáša spotrebiteľ.
V lehote pre odstúpenie od zmluvy nie je možné tovar bežným spôsobom používať, iba ho vyskúšať obdobným spôsobom, akým by mohol byť vyskúšaný v kamennom obchode.
Tovar musí byť v pôvodnom stave, fyzicky nepoškodený, nepoškodený nesprávnym skladovaním, nepoškodený živelnou udalosťou, nepoškodený neodbornou manipuláciou
, atď.
 

Článok XI

Reklamačný poriadok 

Obchodník vydáva v zmysle zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení reklamačný poriadok. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 01.06.2024.

Reklamačný poriadok upravuje práva spotrebiteľa na uplatnenie zodpovednosti za vady tovaru zakúpeného prostredníctvom internetového obchodu na webovej stránke www.myskincare.sk. Kto je spotrebiteľ je uvedené v časti 2. tohto dokumentu.
Spotrebiteľ má právo zakúpený tovar, na ktorom sa vyskytuje vada, reklamovať, a to v rámci zákonnej záručnej doby stanovenej v Občianskom zákonníku. Obchodník zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí spotrebiteľom, teda tovar musí mať akosť, množstvo, mieru a hmotnosť, takú akú predávajúci deklaruje. Obchodník tiež zodpovedá za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru spotrebiteľom a to v záručnej dobe. Záručná doba je 24 mesiacov.
Je potrebné, aby v prípade reklamácie o tejto skutočnosti spotrebiteľ obchodníka bezodkladne informoval. Spolu sa dohodnú na ďalšom postupe vybavovania reklamácie.

Pri tovare predávaného za nižšiu cenu nezodpovedá obchodník za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia kúpna cena.
Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záručná doba zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe.
Obchodník vybaví reklamáciu ihneď, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Ak obchodník reklamáciu nevybaví do 30 dní, kupujúci má nárok na výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí.
Spotrebiteľ pri predkladaní tovaru na reklamáciu doloží doklad o kúpe, prípadne iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti preukáže, že tovar bol kúpený u predávajúceho. Je potrebné, aby tovar spĺňal všetky ostatné podmienky pre záručnú reklamáciu, t.j. aby bol fyzicky nepoškodený, nepoškodený nesprávnym skladovaním, nepoškodený živelnou udalosťou, nepoškodený neodbornou manipuláciou, atď.
Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú možno odstrániť, má spotrebiteľ právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje obchodník. 
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vady, má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo právo na vrátenie peňazí.
Ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá ale nebráni riadnemu užívaniu tovaru, má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny výrobku.


Článok XII

Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov

  1. Kupujúci ako spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Kupujúci ako spotrebiteľ má právo podať podľa ust. § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej v texte bodu 11 všeobecných obchodných podmienok len ako „návrh“) subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.
  2. Návrh podáva kupujúci ako spotrebiteľ príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov; možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je:
  • Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk), alebo
  • oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname podľa § 5 ods. 2 zákona č. 391/2015 Z.z., t.j. v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedeného Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky, ktorý je prístupný na webovom sídle Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky na https://www.mhsr.sk
  1. Ak sú na alternatívne riešenie sporu príslušné viaceré subjekty alternatívneho riešenia sporov, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má kupujúci ako spotrebiteľ. 
  2. Návrh podľa bodu 2 týchto VOP musí obsahovať:

a) meno a priezvisko kupujúceho ako spotrebiteľa, adresu na doručovanie, elektronickú adresu a telefonický kontakt, ak ich má,

b) presné označenie predávajúceho,

c) úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností,

d) označenie, čoho sa kupujúci ako spotrebiteľ domáha,

e) dátum, kedy sa kupujúci ako spotrebiteľ obrátil na predávajúceho so žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s predávajúcim bol bezvýsledný,

f) vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii ani nebolo vo veci ukončené alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa § 20 ods. 1 písm. a) až e) zákona č. 391/2015 Z.z.

K návrhu kupujúci ako spotrebiteľ priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré preukazujú skutočnosti uvedené v návrhu.

  1. Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže kupujúci ako spotrebiteľ využiť formulár ktorý je dostupný aj na webovom sídle Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky na https://www.mhsr.sk., a webovom sídle každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  2. Kupujúci ako spotrebiteľ môže podať návrh aj prostredníctvom platformy pre alternatívne riešenie sporov, ktorá je prístupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Článok XIII

Záverečné ustanovenia

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 01.09.2024
  2. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP. Zmena bude realizovaná tak, že takto zmenené všeobecné obchodné podmienky budú zverejnené na webovom sídle elektronického obchodu predávajúceho.
  3. Zmena všeobecných obchodných podmienok realizovaná postupom podľa bodu 2. tohto článku týchto VOP sa nedotýka tých objednávok, ktoré boli realizované do nadobudnutia účinnosti nových všeobecných obchodných podmienok.
  4. Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami (vždy zahrňujúce aj dodacie, platobné, reklamačné a iné podmienky uvedené na internetovej stránke predávajúceho) sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov.